Chrizter Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hei dere, Lurer litt på om å kjøpe en 95 omega stv. En 2 liters motor, manuell og har kun 130.000 km på telleren. Den eneste erfaring jeg har fra Omega er en 86 modell jeg hadde for noen år siden og jeg håper de har kommet noe lengere fram i utviklingen :) Men, har denne noen spesielle svakheter jeg bør se etter ? Er rust et stort problem på disse bilene ? Noen som vet hva forbruket kan være på en slik bil ? Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Bilen bruker, 0,7 på mila 0.9 mila blandet kjøring. Cirkus. Overflate rust er vel vanligt på disse, men hvis den er fri for rust , har den blitt godt tatt vare på. Pris på vindundret du lurer på og kjøpe? Utrolig fin kjørekomfor i disse bilene, og god og sladde med på vintern hvis du ønsker det. Svakheter,, hmm overflate rust. Motoren holder fint den, kommer ikke på noe i slengen. Jo svakhet bak er , BREKKET! men du har bakhjustrekk så da går det vel bra. Løp og køp. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrizter Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hei, Denne http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8323773&sid=8abaRJqD8356429&pos=7&tot=47 Siter Ford Mondeo 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2006 Så hel og fin ut den. Lav km- stand. skjekk det opp. løp og kjøp, Skifta clutch og gått så lite, hmm da hadde jeg blitt litt skeptisk hvertfall. linga litt på den faren min hadde for 7 år siden. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doley1980 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 fins ikke bedre sladdebil på vinterføre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega 2,6 Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Løp og kjøp så veldig bra ut på bildene. så er det jo berre og spørr om det hva noe grund for så tidlig clutch skifte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg