GolfG60Syncro Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Beklager at jeg ikke har tatt kontakt, men det har vært sinnsykt travelt på jobb denne uka... Lover å sjekke det på mandag, regner med det kommer på 179kr.... Du kan gjerne sende en SMS på mandag og gi meg en påminnelse... Er litt alzheimer, særlig i helgene! Noen som ville ha den fronten....? Den er tøff....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 hei kunne du postet et bilde av felgene ? de er vel 7" brede ? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 kjøper 90-fangeren bak og de svarte lyktene for 600,- el?? John Håvard Fornes Alhusstrand 7800 Namsos Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri x-pack Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Hva vil du ha for grillen? :op Siter nissan 200sx(gate/drift) xr2-86(selges) xr2-87(prosjektRST) ford fiesta -84(goo bilen selges) Jetta 2-door -86(selges) Cortina 2-door -70(vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Baklyktene er solgt. Vil selge hele fronten, for hvis jeb bare selger grillen blir det vanskelig å få solgt resten.... Har bud på 1500..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 hva med de sort/røde lyktene da?? Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Solgt...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 du har vel ikke hele bakakslingen vel? med bremser og alt ? Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Jo, men TROR bremsene er solgt.... Ser i løpet av uka...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Solgt ? Pris ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Solgt? -Ja... Pris? -4000..... Har nå: 90' Fanger bak Komplett Jetta front med 3rillers emblemfri grill. Ellers lite... En PF motor med sprukket topp.... Noe eksos... G60 og GTI..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Interiør, 90fangere, G60 eksos, 60mm fjærer, karosserideler, sorte baklys, sorte/røde baklys, komplett Jetta front med emblemfri 3rillers grill ++++++ Hei og hå!! hei du har vil ikke en innsprutdyse med dele nummer, 049 133 551A liggende og slenge ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Det kan sikkert godt hende, men jeg har ikke ETKA'en på jobb... Hvilken dyse er det, mek eller digi/blå eller gul(oransje)? Jeg har sikkert alle typene.... Selger hele railen i tilfelle...... Kan selges med nye o-ringer...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by GolfG60Syncro Det kan sikkert godt hende, men jeg har ikke ETKA'en på jobb... Hvilken dyse er det, mek eller digi/blå eller gul(oransje)? Jeg har sikkert alle typene.... Selger hele railen i tilfelle...... Kan selges med nye o-ringer...... nye o-ringer har jeg problemet er at knakk den dysa når jeg skulle skifte o-ringene. har bilde av den pga jeg har en med dele nummer 049 133 551 a og en med 049 133 551 de er forskjellige det er til mekanisk innspurt. jeg kan godt kjøpe alle med kommer det an på prisen. jeg trenger foreresten varmkjøringsregulator temp føler den stor på toppen evnt en bensinmengdefordeler også lag en god pris på alt da? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Nå må jeg tråle ETKA og garasjen i morgen da..... Du skrev forresten der oppe at du har mekanisk INNSPURT....... Litt gjevt på 3000m sikkert..............:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg