16v Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hei, Selger mine 2stk eartquake magma 12" med kasse (spon), volumet på kassen er ca 45 liter. skal prøve å få tatt bilde av dei en dag. Gi bud. Ta kontakt på pm eller sveinung_a@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafri Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hei kompis! Hvordan går det med PHD5000? Er den til salgs også? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16v Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hei, Nei den selger eg ikkje meget bra forsterker. Lura på å oppgradera til sub zero heller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Hei, Nei den selger eg ikkje meget bra forsterker. Lura på å oppgradera til sub zero heller :) Det er et meget bra valg;) Bare send på en PM du, så tar vi det der..Må få solgt dine Magma subber nå da:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik88 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 fortsatt til salgs? pris bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafri Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 En bruker `review` som har Magma 12" : Reviewed by: bigtoyz Year: 1997 Model: Magma 12 Price Paid: $350.00 at Zypher Audio Summary: Good Low Bass, will rumble you............you know where. Did mine in a .9 cubic box and reinforced a great deal. You will blow a box apart if not taken the time to do it right. Do not port the box or anything else but sealed so you keep the best control. This thing goes so low that it doesn't matter anyways. I put 1000 watts RMS to it and believe me if you can take it..............uffta. They are bad to the bone. Only thing else I like compared to these are the CP-12's. I hit a 152.4 SPL with 4 of them with a 42000 earthquake amp and the magma's are louder yet. Strengths: Low Bass and take lots of watts, yes they are rated but take much more. Next step I take I am going to give them 1500 RMS Fra Carreview.com : http://www.carreview.com/cat/car-audio/subwoofers/Earthquake/PRD_326582_1808crx.aspx Har hatt 2 slike selv i en lukket kasse i en RX-7, SYK BASS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16v Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 jepp er forsatt til salgs, skal prøve å få tatt et bilde. selges for 2500kr fortsatt til salgs? pris bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 kan jeg kjøpe bare elementene eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16v Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 ja 2200kr + frakt. kan jeg kjøpe bare elementene eller??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 kor holde du te?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16v Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Hei bur i haugesund, ser du bur i sveio så det er ikkje så langt ifra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 kjempe greiår da :D må barra prøva å kvitta meg me MTX ane mine føst så kan eg kjøpa dine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafri Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 KeBaBKonGeN!! Har hatt handel med Kebabkongen og 16V før, begge er kjempekarer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 blir jedna kvitt subbane mine nå! så eg håpe du har dine ennå ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg