Mortenaa Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Mortenaa:Jeg bor i kragerø,men har sikkert mulighet for og kunne hente den,men hva skal du ha for den da??? 400,- helt strøken og låsingen på lokket fungerer perfekt. :) Mvh Morten Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hmmm...riktig...Det er den mellom setene du mener???ikke den opp mot dashbordet???for det er den mellom setene jeg trenger.Skal sjekke opp på posten i morra og høre hvor mye det koster og sende den i `Norgespakken`. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenaa Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Hmmm...riktig...Det er den mellom setene du mener???ikke den opp mot dashbordet???for det er den mellom setene jeg trenger.Skal sjekke opp på posten i morra og høre hvor mye det koster og sende den i `Norgespakken`. Ja den mellom setene ja. Siter - Volvo V40 - Volvo 142 - Volvo V40 T4 - VW Touran 2005 TDI ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Kjempe....vet du sånn ca lengde,bredde,høyde,vekt???skal sjekke opp på postkontoret i morra,og høre hvor mye det ca vil koste.Er det ikke så ille,kan jeg sette inn penger til deg i morra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Volvo 4 life Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hei igjen. Noen som har en 740 Midtkonsoll og selge.(Den som går mellom setene.) Hilsen morten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg