Jap_son Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Word!! :D Men de felgene der, endra hele totalintrykket av bilen din! Ble sinnsykt rått! Takk...:) Likte 17" jeg hadde godt også...hadde vanskelig for å se for meg at noen andre felger kledde bilen såpass bra, men synes faktisk disse ble bedre...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 ble nice;) han som kjøpte de nye bestilte de fra usa men vet ikke hvor.. han husket ikke heller slik jeg skjønte. vil si dette er den peneste civic sedan jeg noen gang har sett i alle fall =) blir spennende og se hva som skjer i vinter =) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 ble nice;)han som kjøpte de nye bestilte de fra usa men vet ikke hvor.. han husket ikke heller slik jeg skjønte. vil si dette er den peneste civic sedan jeg noen gang har sett i alle fall =) blir spennende og se hva som skjer i vinter =) Time will show...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Monterte Galfer X-treme skiver foran her om dagen: Mulig jeg oppretter en prosjekt tråd etterhvert, bilen skal snart inn på verkstedet for litt "plastisk kirurgi";) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Oppdatert med litt info om bilen i første post...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 sinnsykt deilig med de felgene der! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Monterte Galfer X-treme skiver foran her om dagen: Mulig jeg oppretter en prosjekt tråd etterhvert, bilen skal snart inn på verkstedet for litt "plastisk kirurgi";) Hei! Nydelig bil du har! :sombrero: Men mye måtte du ut med for bremseskivene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Hei! Nydelig bil du har! :sombrero: Men mye måtte du ut med for bremseskivene? Jeg kjøpte de brukt, var vel kjørt ett år eller noe. Nye koster de vel ca 4000,- hos Jacobs Autosupply. Men han har også Galfer Tuning bremseskiver, som koster en god del mindre. De har også slisser, men er uten skrudd alu senter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg kjøpte de brukt, var vel kjørt ett år eller noe.Nye koster de vel ca 4000,- hos Jacobs Autosupply. Men han har også Galfer Tuning bremseskiver, som koster en god del mindre. De har også slisser, men er uten skrudd alu senter. Takk for det! Har lyst på større skiver bak så da bytter jeg foran også i samme slengen! Må jo helst være bra men heller ikke koste skjorta!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Takk for det! Har lyst på større skiver bak så da bytter jeg foran også i samme slengen! Må jo helst være bra men heller ikke koste skjorta!! :-) Skivene jeg har er med OEM størrelse... Skulle gjerne hatt ett big brake kit selv, men felgene mine er litt dumt utformet, så det er ikke plass til å flytte kaliperen...er ikke aktuelt å bytte felger nå...;) selv om 262mm bremser ser veldig lite ut i 18"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Var litt spent på å se hvordan det ble, så jeg hengte på ett skjørt, frontleppa og vingen. Dette er ultra-provisorisk, så det blir en stund til dette er å se permanent montert... Er en del tilpasning og jobb før det sitter som det som det skal... Liten teaser bare...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda_Frode Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Blir rått det der! :thumb Å de felgene da!!!! Nydelig, rett å slett nydelig! Siter 03 Honda Civic Type R 30th Anniversary # 19428 NIGHTHAWK BLACK http://bilforumet.net/showthread.php?t=160107 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Blir rått det der! :thumb Å de felgene da!!!! Nydelig, rett å slett nydelig! Takker! Ja, håper på det ja...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Detta blir bra Svein. Rimelig fin denna bilen din.:happyhappy: Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg