Jap_son Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 ahh dammit :P var felger jeg så på til min bil det:spin rett url: http://66.252.233.14/detail.asp?PRODUCT_ID=HC9295-TYC-PTB Er ikke de der nei... De jeg har er "altezza" som det ytterste glasset er fjernet på. Som deretter er er plastet/støpt opp mot bilen for perfekt passform og finnish. (noe de altezza lyktene overhodet ikke hadde);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Ah.. pent var det hvertfall.. å fullt fortjent 1.plass for beste Lakk/Styling på Club Honda @ ACR 2006 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Thanks!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffed Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Skjønn bil, likte felgene! :) hvor fikk du tak i dem? :hammer Siter '98 Opel Vectra B 1.6l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Skjønn bil, likte felgene! :) hvor fikk du tak i dem? :hammer Takker!:) Felgene har jeg fått tak i brukt, så vet ikke hvor de stammer fra...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeMmiN Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Nydelig civic, liker dem MYE når det ikke er for overkill! Slik som din! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Nydelig civic, liker dem MYE når det ikke er for overkill! Slik som din! :) Takkar & bukkar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Se her ja Svein, fått dg egen tråd å greier. Bilen din ble 10 ganger finere med ny felga. :) Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Se her ja Svein, fått dg egen tråd å greier. Bilen din ble 10 ganger finere med ny felga. :) Takk for det Vegard!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 se her ja ! inne her og! :) Distriktes PENESTE sedan! En av norges peneste også i mine øyne! Lekker :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 se her ja ! inne her og! :) Distriktes PENESTE sedan! En av norges peneste også i mine øyne! Lekker :) Takk for det. Mange hyggelige kommentarer her... Setter pris på det!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 se her ja ! inne her og! :) Distriktes PENESTE sedan! En av norges peneste også i mine øyne! Lekker :) Åja diskriktets peneste SEDAN.. ikke Civic :P sneaky devil you:boxers er forelska i de felga du har nå, sebvtec!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Åja diskriktets peneste SEDAN.. ikke Civic :P sneaky devil you:boxers er forelska i de felga du har nå, sebvtec!! Takk.. Synes faktisk ikke det ble så gæærnt med 18"... De fleste sier jo at 17" er maks på civic, men synes det ser bedre ut med 18"... Er jo sikkert ikke det mest ideele med tanke på prestanda, men noe må ofres da man liker litt show også, og ikke bare go...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Åja diskriktets peneste SEDAN.. ikke Civic :P sneaky devil you:boxers er forelska i de felga du har nå, sebvtec!! hehe, er mange pene civicer i området! Har mine favouritter i hver sjanger! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 men noe må ofres da man liker litt show også, og ikke bare go...;) Word!! :D Men de felgene der, endra hele totalintrykket av bilen din! Ble sinnsykt rått! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg