Volvo_Roger Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg har lurt litt på og bygge om til 960 front på 97 mod 940 min .Lurer op hva jeg må ha og hva som skal gjøres.må jeg bygge om innfestingene til lykter og slikt eller kan jeg ta dette med meg fra 960en . Takker for alle seriøse svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Skal du gjøre det skikkelig og få det til å se orginalt ut må du bytte ytre a-stolper, frontrute, bygge om til 960 panserhengsler, skjermer, panser (lang), fanger, lykter, grill +++ Så har du "jalla"-metoden hvor du tilpasser 960-skjermen oppe ved a-stolpen. Da får du ikke lang-panseret, men du får lyktene, grill og frontfanger til å passe. Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Ser det jævla jalla ut med den enkle metoden tenker da på gliper forsjellige steder blir litt mye jobb vist man skal begynne og modde a stolpen og slikt. Vist det er det jeg ikke får lang panser så spiller ikke det noen stor betynding men det må se bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Har sett ferdig tilpasset skjermer til salgs på http://www.turboperformanceclub.com Det blir jo ikke originalt og jeg synes at det ikke ser bra ut med kort panser på den fronten... Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Tror jeg ligger det litt på is ,skal man gjøre dette vil eg ha det 100% Og dessuten så synes eg 940 fronten min er rett så snygg. Med de tre delte lyktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 kan noen legge ut bilder med og uten langt panser? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Oktober 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 Uten langpanser: Med langpanser: Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Langpanseret var penest, men det var jo ikke akkurat styggt med kortpanser heller da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Oktober 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2006 Enig der. Var slettes ikke stygt med kort panser heller. Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 noen som har noen bilder av hvordan man bygger om skjermene så man slipper lang panser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 De må endres i hjørnet som går mot frontruta. Jeg tror det greieste er å kappe av hjørnet fra en 940 skjerm, og sveise det på 960 skjermen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 ok, har lest ett sted att man må fikse noe på vangene eller på de greiene til støtfangeren også.. stemmer dette eller er det bolt on? har noen ei liste på hva jeg trenger uten langpanser?? og hva som må gjøres utenom skjermene. noen som har ferdige skjermer liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 ok, har lest ett sted att man må fikse noe på vangene eller på de greiene til støtfangeren også.. stemmer dette eller er det bolt on?har noen ei liste på hva jeg trenger uten langpanser?? og hva som må gjøres utenom skjermene. noen som har ferdige skjermer liggende? Gjør et søk på TPC-forumet, finner masse info der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeee Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Må nok korte inn de demperene som er skrudd i vangene til 940 fangeren ja. På s90 er d ikke en slik demper. Så må du sveise om skjermene som sagt. Lage noen nye fester til lyktene inn mot midten av bilen. Øvre bare borrer du i plasten på midten og nedre må du modde den gamle braketten til 940 lyktene. enkel sak igrunn. Så passer ikke alle skru hullene til skjermene på oversiden, men går greit å ikke bruke alle festene. Men viss du vil ha alle skruene der så må du nok sveise på litt så du har å skrue i. Det var vell d meste.. så må du koble lyktene seff... er ikke samme pluggene eller farger på ledninger... må måle med multimeter å koble litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PVNYHUS Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 det går ikke ob bruke det som sitter i vangene på s90n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg