madsbp Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg har disse 4" http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=429 Disse har jeg koblet til spilleren, en Pioneer DEH-30MP. Vil det bli noe bedre lyd av å koble de til en liten forsterker? Noen som har forslag til forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsbp Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Er dette eneste høytalerne du har i bilen? Har du planer om å bygge ut noe mer? Tenker på litt om du burde bestille 4 kanaler eller 2 kanler! =) bedre lyd vil du definnitivt få med en forsterker! =) (hvis du kjøper noe som er verdt å bruke penger på da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsbp Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Er dette eneste høytalerne du har i bilen?Har du planer om å bygge ut noe mer? Tenker på litt om du burde bestille 4 kanaler eller 2 kanler! =) bedre lyd vil du definnitivt få med en forsterker! =) (hvis du kjøper noe som er verdt å bruke penger på da) Nei, har sub+forsterker allerede, så trenger vel ikke 4kanaler tror jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Jeg har en pioneer 480 Watts forsterker jeg skal selge:) Funger godt til de skulle jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dani Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 jeg har en Planet audio VX 6005 som du kan få for under halv pris hvis det er innteresant? 4x100 +1x 300w Dani Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg