Villing Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hm. Ikke helt som jeg hadde tenkt det, når felgene var sorte. Hvorfor laget du de sorte? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 skulle prøve å modde jeg å nå. han har ikke farga dem sorte. første bildet er bare mørkere en det andre. men kan prøve å gjøre dem lysere... :D Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Siden jeg var igang så gjorde jeg litt mer jeg: -Nye felger -sota rutene litt -senka +Fjerna- ,stolpe i bakvindu ,blinklys ,noe greier på ene lista ,noe på sideskjørtet ,skilt :D Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Hehe, joa...men felgene ser jo ikke heelt bra ut. Bakhjulet er mindre enn det foran osv. Ingen som klarer å modde på felgene fra den grå bilen da? Der var jo felgene perfekte. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 nøye... Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Takk. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg