DaButcher Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hei, Har dere vurdert å la medlemmer kjøpe lagringsplass? Feks om jeg vil ha mer enn 100 pm'er, så kunne jeg gjerne betalt, la oss si 100kr for å få plass til en del flere? Kanskje det kunne vært mulig å fått tilbake vedlegg-funksjonen, mot at man betalte seg inn i en "supporter" gruppe? Tenker ikke på noe slags "status", men mer det at man da kunne støttet forumet, samt man fikk noe tilbake, som bare indirekte koster noe. hilsen en som vil ha plass til enda flere pm'er :fatality: Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Vedleggfunksjonen anser jeg for unødvendig idag med alle de mulighetene man har får gratis hosting av filer. Photobucket f.eks. Skal se om vi ikke kan utvide antall PM litt til jeg ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg