golfboy23 Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Hei. Jeg har en Golf IV 1,6 99 modell som jeg for litt siden kjøpte ny cdspiller til. JEg tok ut den gamle, og plugget i den nye, men så har det seg sånn at hver gang jeg tar ut nøkkelen, nullstilles alt. Hva gjør jeg galt? Jeg koblet ledningene bak der de passet, men allikevel fungerer det ikke skikkelig. Gjør jeg noe galt? takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaDa1300GT Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Bytt om på den gule og den røde kabelen. Det løser problemet ditt! Siter "Nå e det ikkje lenge igjen..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfboy23 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 På ledningene som sitter i bilen fra før eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 På ledningene som sitter i bilen fra før eller? Den gule ledningen på spilleren skal ha strøm hele tiden, selv om tenninga er av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 sånn ca sinnsykt dårlig topic? når skal folk begynne å lese reglene, eventuellt bare skrive fornuftig? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Den gule ledningen på spilleren skal ha strøm hele tiden, selv om tenninga er av Har samme problem selv på min B Vectra, men dette har jeg faktisk ikke tengt på=p Det er bare å bytte om den røde å gule? Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Har samme problem selv på min B Vectra, men dette har jeg faktisk ikke tengt på=p Det er bare å bytte om den røde å gule? Jamen begynn å tenk da man :D Ja er bare å bytte om på den røde og den gule:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg