rogue Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hei! Har et problem hvor med en gang jeg rygger, så hører jeg et dunk under bilen en plass, det er ikke så veldig høy lyd, men øker for hver uke liksom :op: Det virker som at lyden kommer fra styringa, mulig dårlige foringer en plass? Har også et problem med at bilen overstyrer helt ekstremt ved vått underlag. Og hjula har flere ganger "slått seg" til sie hvis jeg kjører gjennom mye vann på asfalten, skummelt! Er nok foringer i styringa som er litt slitene, noe annet det kan være? Har ikke sjekka noe enda.. Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 det kommer og dunking når jeg rygger! er ikke siker på hva det kan være. men tror ikke det har noe med foringene mine å gjøre! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogue Skrevet Oktober 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 Hmm, det kommer bare ett dunk da.. Jeg har dødgang på rattet å fant jeg ut :op: Siter Mitt Golf Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Oktober 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2006 det er mangen dunk når jeg rygger... det kommer an på hvor raus jeg e med gassen. lite gass = mye dunking Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg