Glofygirl Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 har masse felger til salgs. Vett ikkje kossen eg legge inn bilder her så eg legge inn link fra et annet forum eg har dei te salgs på. http://www.gatebiltreff.com/PHPBB/viewtopic.php?t=5783 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 pris på volvo felgene. ikke svar "du ska få dem billig" gi meg pris Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 pris på volvo felgene. ikke svar "du ska få dem billig" gi meg pris Detta e i rogaland da. du ska få dei for 1500 + at du betale frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 men for at dere lettere skal få tak i meg så e det best å spør meg på det andre forumet. der står nummeret mitt v spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 må tømme inboksen din:) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 må tømme inboksen din:) You got mail. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Bump! Må bort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 hva er boltsirkelen og innpress på de stålfelgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Får ikke opp den linken jeg; Error: 404 page not found. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg