Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Ts-w3004SPL?

Ranger emnet


mexxor

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det beste er jo selvfølgelig at du tuner den dit du vil ha den, kassemålene fra produsentene er jo en slags universalsak som skal passe i alle biler og gi "grei" lyd i alle biler...

Aha, skjønner.

 

Hvordan bør jeg tune denne for mitt bruk da? Liker å spille litt "dunkdunk" musikk, musikk med litt trykk i. Står i en stasjonsvogn.

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som bruker standardmål, bruk det som står i bruksanvisningen når det gjelder både liter og rør....

 

Om kassen er 40 liter og røret skal være 3" og 16cm langt, vil dette røret være feil i en kasse på f.eks 50 liter.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner!

Har kjøpt denne pioneeren nå, og har den her ved meg ! :) Søt liten sak.

Gamle eier sa at denne ikke fungerte noe bra i portet kasse, men bra i lukket. Noen som har forskjellige erfaringer med denne subben?

Betyr bare at den gamle eieren ikke hadde særlig peiling på denne subben :)

 

Sjekk specs fra pioneer, bygg etter det, så funker det nok..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det blir mere trykk til neste år ;-)

Man må da prøve å få opp nivået her i norge.

Må vell prøve å komme over 160 db, selv om det er litt vanskelig når man betaler alt selv.

Men man MÅ prøve.

I år var det bare en prøve, med bil som blir brukt som vanlig arbeidsbil hele året.

Håper det blir bedre med en bil bygd for db drag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det blir mere trykk til neste år ;-)

Man må da prøve å få opp nivået her i norge.

Må vell prøve å komme over 160 db, selv om det er litt vanskelig når man betaler alt selv.

Men man MÅ prøve.

I år var det bare en prøve, med bil som blir brukt som vanlig arbeidsbil hele året.

Håper det blir bedre med en bil bygd for db drag

 

Høres spennende ut :) Blir det vegg da? Hvordan subber og elementer? :D

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det blir mere trykk til neste år ;-)

Man må da prøve å få opp nivået her i norge.

Må vell prøve å komme over 160 db, selv om det er litt vanskelig når man betaler alt selv.

Men man MÅ prøve.

I år var det bare en prøve, med bil som blir brukt som vanlig arbeidsbil hele året.

Håper det blir bedre med en bil bygd for db drag

En test ja, som slå Norges Rekorden i din klasse:) Kan jo hende vi møtes et sted mellom 150-160dB. Dyrt blir det ja..

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det blir mere trykk til neste år ;-)

Man må da prøve å få opp nivået her i norge.

Må vell prøve å komme over 160 db, selv om det er litt vanskelig når man betaler alt selv.

Men man MÅ prøve.

I år var det bare en prøve, med bil som blir brukt som vanlig arbeidsbil hele året.

Håper det blir bedre med en bil bygd for db drag

En test ja, som slå Norges Rekorden i din klasse:) Kan jo hende vi møtes et sted mellom 150-160dB. Dyrt blir det ja..Henta bilen da? Og elementet?

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår