mexxor Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Heisann! Har sett litt på en Pioneer ts-w3004spl, brukt i 8mnd. skulle få den til 1000kr med kasse. ANYWAY; Noen som har erfaringer med denne subben? Portet/lukket kasse? Er 1100w nok til denne forsterkeren? Snakker da om en RF 100BD monoblokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 jeg har 4 av dem :P.. hehe... dem trives veldig i portet kasse.. og det magiske tallet for porten er 16,1mm dyp og 3" bred.. den forsterkeren vet jeg ingenting om.. bruker pioneer forsterkere.. 1000kr med kasse er ikke så værst.. dem koster vell ca 2000pr stk på torshov uten kasse.... er det tykke kassa da?.. Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Har to av dem som jeg har fanga i en portet kasse med 2 3" portet, mater dem med 1000W, meget fornøyd:) Kjenner fler som har disse, ganske gode subber, aldri hørt dem i lukka kasse Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 søker du på ts-w3004spl på forumet så finner du mye skrevet om denne subben. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 jeg har to av disse å det spiller veldig bra etter min mening. mater de med 1000w pr seub å fungerer skikkelig bra :) har de i portet kasse med 3" rør og 2 stk 16.7 cm lange bassrør. jeg har fordelte kammere jeg da. altså en plate imellom som skiller subbene fra hverndre. fungerer kjempe bra :) Pioneer sier jeg bare :) <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hvordan er denne i forhold til f.eks Pioneer TS-W306C? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det er meget bra subber, og di skal funke godt på den forsterkeren. Har 8 sånne subber i bilen, som drives av 2 stk rf 30001bd, og di har overlevd hele året, og mange db drag konkuranser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerk1 Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hvordan er denne i forhold til f.eks Pioneer TS-W306C? jeg har hatt TS-W256DVC og TS-W306C før jeg skiftet ut til 3004spl. det er stoor forkjell på 3004spl og 306c. kan ikke sammenlignes. 306c hadde bra trøkk de også, men 3004spl leverer skikkelig power og mye mere trøkk. jeg mater mine 3004spl med 1000rms watt pr sub, å det donker skikkelig bra. jeg har da en soundmagus 3100 som driver de. 3004spl er helller ikke dyre. betalte 1500 pr stk på bilradiospesialisten jeg pga jeg sa at torshov hadde disse for 1499,-, å da måtte de nesten gi seg på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 mye brøl i disse subbene, trøkker bra.. men er jo en SPL subb, så er det lyd kvalitet du er ute etter bør du se etter en annen sub. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 ja, er klar over det, men finnes det ikke et snev av lydkvalitet? KUN BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Hmm, det er jo et snev av lydkvalitet ute å går også jo. Kommer egentlig ann på hva ørene dine "er laget av" om du forstår. Enkelte vil sikkert ikke høre forskjell på denne og en focal sub f eks, mens andre hevder at 3004spl ikke spiller musikk, men bare bråker og lager støy/lyd. Finn ut av hvordan ører du har, så skal jeg si deg om du bør kjøpe den eller ikke :) jeg har "normale" ører, har 3004spl, og er kanonfornøyd. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Kjøpte dette elementet igår, vil si det spiller ikke så værst i en lukket kasse når lydkvalitet angår, men er bare litt mer trykk i den nå, enn den gamle TS-W306c'n .. Så må vell bygge kasse til uka, bør jeg da følge pioneers anbefaling på lukket kasse? Eller bør jeg regne ut noe med winisd, og legge inn parametre, og tune kassa slik "jeg vil ha" den? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Det beste er jo selvfølgelig at du tuner den dit du vil ha den, kassemålene fra produsentene er jo en slags universalsak som skal passe i alle biler og gi "grei" lyd i alle biler... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Jeg selv har også to av disse. 1000kr med kasse - to alternativer; mannen MÅ ha penger, FORT! eller; mannen har spilt vettet av disse subbene og kassa ser ut som et relativt dårlig utedass en plass på vidda. Selv driver jeg disse to med en monoblokk fra Phoenix Gold (R15:0:1) OG det trykker "helt ok", kassa mi er bygd etter "anbefalninger, og den er ca.185 l (litt større en normalt). + 2stk. 4" bassrefleksrør i front mellom subbene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 det var ikke noe feil med subben! En ripe på opphenget var alt visstnok :) Blir vel til at jeg bruker winisd selv også, og får den tunet slik jeg vil ha den. Går for denne jeg da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg