elvis58 Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Jeg trenger noen gode råd med register-rembytte på ovennevnte bil. Gammel eier mener at gammel rem har gått over en tann. (Fortenning) . Den spøtter(fusker. Men er det fare for at motoren /ventilene er gått pga at remma har hoppet over 1 tann? Og om noen som vet om billig mekaniker i sarpsborgeller i Østfold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Motoren har set sikkert helt greit pga dette. Skal være mer til for at de skal gå 'til helvete'... Reg reim etc, er faktisk lekende lett å skifte på disse:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvis58 Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 har undersøkt på mazda idag og de mener at jeg skal ungå motor havari,ved å måtte bytte remma + alle hjula og det hydrauliske press valsen. Om det er salgs triks vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puntohgt Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 det er ikke salgstriks, det er nødvendig å bytte komplett på disse motorene. jeg kjøpte en slik bil med samme symptom/problem som din. hoppet over 2 tenner på den ene kammen. byttet bare reima jeg og monterte sammen igjen, det gikk 2 dager så skjedde det samme igjen. byttet komplett sett med strammere og alt, så funket det fint. OBS OBS!!! den gangen jeg gjorde dette så kostet delene nesten 6000 kroner... og det var med mine rabatter som annsatt på mazda verksted. Siter Fiat Punto 1.8 HGT, med ettermontert "astma maskin" (for den uinnvidde: pustehjelp, sneglehus, eller turbo på godt norsk)--pustehjelp ble for mye for den stakkars fiat'en. Knust motor!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg