Paasan Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Fått meg passat nå og kunne tenkt meg fjernstyrt sentrallås. Noen som har noen erfaringer med å installere dette i en B5/3B passat? Eventuelt noen som er gode i tysk og kan si om det følger med motaker i denne pakken http://cgi.ebay.de/Klapp-Funkfernbedienung-VW-PASSAT-3B-VW-Rohlinge-V60_W0QQitemZ200037331505QQihZ010QQcategoryZ53915QQrdZ1QQcmdZViewItem Ser det er bilde av en, men skjønner jo ingen tingen av beskrivelsen. Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Har også vurdert å montere fjernstyrt sentrallås på min passat. Vet du hvor man kobler seg inn på selve styreenheten til sentrallåsen? Er det en ledig kontakt på den for fjernstyring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 jeg vurderer denne:) http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6596:hailvw Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Har også vurdert å montere fjernstyrt sentrallås på min passat.Vet du hvor man kobler seg inn på selve styreenheten til sentrallåsen? Er det en ledig kontakt på den for fjernstyring? Har lest litt og funnet ut at det enten er noe greier i førerdøra eller bagasjerommet. Vet ikke helt hvordan det er med oppkobling men det er jo blide av noen helt vanlig plug and play kontakter. Selv om jeg tviler på at det er så enkelt. jeg vurderer denne:)http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6596:hailvw Ser ikke dum ut den, men den var ganske dyr da. Får de for under halvparten på ebay. Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Etter "Haynes verkstedhåndbok" så skal selve styreenheten ligge under matta på passasjersiden. Så den burde vel være lett å komme til. Får se til neste sommer. Gidder ikke begynne på slikt på denne årstiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 tdi Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Tror nok heller att den ligger framfor förersetet,under matta. Der låg min som styrer både alarm, sentrallås,vindusheiser o lys i kupeen.:cook Siter V6 tdi 4M Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Er det ikke start sperre på passaten da? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg