Gå til innhold

Tråden om min 240 GLE...!

Ranger emnet


R_Style

Anbefalte innlegg

Med noen små mods så passer den... Skal prøve å få begynt på det i helga, tilpasse og div, hvis j blir kvitt den jævla influensaen j går å sliter med...

 

 

kunne du lagt ut noen bilder av det etter det er moddet... har funnet litt her men ingen med gode bilder av konsollet

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis med ny bil, fetter! :) Skal vi prøve å få til et treff til sommeren også? :)

 

Tenkte j skulle slå på snora å ringe deg i går, men kom aldri så langt...

 

Ja, er klar for å få til et enda bedre treff til sommer`n at, å i følge komiteèn i festivalen, syntes dem at treffet i fjor var en knakende suksess, og dem ville gjerne at vi skulle få til et treff til :D

 

 

245 GL: Sorry, har helt glemt bildene, men de kommer skal du se :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3,5-4 runder foran og ca 2 bak...

 

Hei, fin bil du har fått deg :)

 

ja det blir sikkert biltilsynet glad for he he hadde det ikke vært bedre å satt på godkjente senke fjører, da hadde du sluppet all den dobbelt skruinga med å bytte dem :)

håper du tar forstillings kontroll på den, det der sliter i stykker alt som heter foringer og div. ikke bra nei.

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fin bil du har fått deg :)

 

ja det blir sikkert biltilsynet glad for he he hadde det ikke vært bedre å satt på godkjente senke fjører, da hadde du sluppet all den dobbelt skruinga med å bytte dem :)

håper du tar forstillings kontroll på den, det der sliter i stykker alt som heter foringer og div. ikke bra nei.

 

 

BT elsker slikt, det er dette som gjør dagene dems vært å jobbe, for å ta slike som meg... Kunne gjerne ha satt på godkjent senkesett, men ser j ikke vitsen i, så lenge det ikke senker nok... da får j heller ta jobben med å bytte når BT har klipt skilta mine...

 

Forstillingskontroll er ingen vits med den senkinga her, blir aldri bra uansett... Bilen skal kun brukes i vinter for min del, så selger den utpå våren, da 940`n skal på veien igjen...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BT elsker slikt, det er dette som gjør dagene dems vært å jobbe, for å ta slike som meg... Kunne gjerne ha satt på godkjent senkesett, men ser j ikke vitsen i, så lenge det ikke senker nok... da får j heller ta jobben med å bytte når BT har klipt skilta mine...

 

Forstillingskontroll er ingen vits med den senkinga her, blir aldri bra uansett... Bilen skal kun brukes i vinter for min del, så selger den utpå våren, da 940`n skal på veien igjen...

 

 

nei det har du jo da rett i, sant nok det. jeg har det samme problemet selv med senkesettet (forran), bak så senker den nok men forran grr vil ikke dette helt ned. så jeg lurte på slike strammere som du skrur fjørene i sammen med men jeg er ikke sikker på hvordan det er jeg ? har du vært borti slike før ?

Mitt Prosjekt :

Overhaling av b230ET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår