Kverna Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Bruk pen-tool og stroke path :) (Hvis du ikke var ironisk) - Devil Kjørte nok ironibilen ja. Liker ikke pentool, men er nok en smakssak det der :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Liten oppdatering bare. Dekorhelvette!! :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzzn Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Fett denne blir bra..... venter is penning til og se den ferdig.... bra jobba.... and by the way... admin viss du leser dette så har den antall innlegg shiten hengt seg opp på 7 gjør ingenting er litt kult faktisk....:D Siter Vinjo.nu kjem på ein pc nær deg!! Vær på Vakt _____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Tøft, kanskje jeg må installere photoshop og prøve og lære meg dette her :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Sier meg ferdig med denne nå, hvis noen har lyst til å fargelegge ville jeg blitt svært glad. Bilen uten dekor Ja jeg vet bilen ikke har dør :P Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Jeg prøver igjen :D Synes dette er morro så prøver igjen. Skal også prøve å fargelegge denne gangen så heng med! Orginalbilen: Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Hva gjør du når du fargelegger? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Finner en farge og fyller ønsket plass ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Når jeg gjør det så blir streken vekke:S Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Det beste er å farge på et layer under strekene, men siden du bare har et jpg-bilde ville jeg ha opprettet et nytt layer oppå det med strekene og stillt layeret til Multiply eller Linear Burn. Da vises de sorte strekene gjennom fargen... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Det beste er å farge på et layer under strekene, men siden du bare har et jpg-bilde ville jeg ha opprettet et nytt layer oppå det med strekene og stillt layeret til Multiply eller Linear Burn. Da vises de sorte strekene gjennom fargen... :) Var det til meg ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Update Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 Var det til meg ? Det var til andeby. Men det er jo et greit tips til alle som tooner, mye enklere å fargelegge på et layer under strekene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg