Kverna Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hei hei. Etter min forrige misslykka toon skal jeg prøve meg igjen. Kom gjerne med innspill underveis da jeg er veldig ny i dette. :) Orginalbildet Mer kommer straks :) /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Imponerende! Hvordan gjøres det der egentlig? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Åpner bildet i photoshop, Lager nytt layer og fyller det med hvitfarge. Så justerer man ned "opacety"'en til man ser så mye man ønsker, så tar man line-tool og følger bilens konturer :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Ahaa. cool. Kan være en ide for å drive litt med body-mods og slik, uten at det skal se kornete og jævlig ut altså? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Ahaa. cool. Kan være en ide for å drive litt med body-mods og slik, uten at det skal se kornete og jævlig ut altså? Jepp det er fullt mulig, hvis man er god til å fargelegge etterpå kan det se virkelig bra ut Litt flere bilder. Fy faen det tribalmønsteret tar lang tid, uff og uff :P Sånn ser det ut når jeg jobber. /Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jepp det er fullt mulig, hvis man er god til å fargelegge etterpå kan det se virkelig bra ut Sjukt! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Kan jo si jeg har litt igjen til jeg når dit, mitt forrige prosjekt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larrizz Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Åpner bildet i photoshop, Lager nytt layer og fyller det med hvitfarge. Så justerer man ned "opacety"'en til man ser så mye man ønsker, så tar man line-tool og følger bilens konturer :) hva med og bare legge hvit layeret i multiply? det bruker eg. Siter Opel Rekord e2 caravan 2.2i vw 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 hva med og bare legge hvit layeret i multiply? det bruker eg. Flere måter å gjøre det på tydeligvis :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg lager bare et nytt layer over originalbildet og markerer strekene, og så legger jeg et nytt layer under der igjen:) Ser ut til å bli bra dette kverna!! :D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Det laget du legger under der du tegner opp strekene Devils, hva lager du der ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 ser greit ut det her, men bruk pen-tool, da blir ikke strekene så kantete og tegninga blir dobbelts så bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Det laget du legger under der du tegner opp strekene Devils, hva lager du der ? Der legger jeg et layer med farger :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 ser greit ut det her, men bruk pen-tool, da blir ikke strekene så kantete og tegninga blir dobbelts så bra. Hvor er strekene kantete annet enn på fremhjulet ? Og jeg visste ikke at det gikk ann å bruke pentool på dette.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Bruk pen-tool og stroke path :) (Hvis du ikke var ironisk) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg