Vegel Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hei, Lurte på om det var vanskelig og bytte frontlykt på en 98 modell Audi A6. Hvordan går man frem? Må man av med fanger? Er det mulig og bytte bare glasset? Tenkte på og bytte lykta fordi glasset har blitt veldig slitt og er helt matt, er det flere måter og fikse dette på? Øyvin Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfsburg Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hei! Jeg undersøkte litt ang. dette. Fant ut at hverken Møller eller Hella leverte kun glasset(plasten). Jeg kjøpte en spesiell polerpasta: Sonax. For polering av akryl & plexiglass. Perfekt til hjelmvisir, campingvogn, båtvindu, MC-kåpe, baklykter etc. Tube på 75ml. Artikkelnummer 34-4035 på Clas Ohlson. Dette funket meget bra. Etter et par omganger ble mattheten borte. Evt går det å bruke litt fint pussepapir først hvis det er riper vil jeg tro. Lykke til! Mvh Kristian Siter suck-squeeze-bang-blow...brilliant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet Oktober 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Tusen takk! Da blir det en tur til Clas Ohlson i løpet av uka. Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg