Crackler Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 skal du ha 2,3 20v-en i caben?Får du registrert den da da? Jepp, skal ha den i Caben.. Tror ikke det skal være noe problem å få den registrert, er jo samma volumet på blokka.. eneste er jo anna topp, dobble kammer å 10v ekstra & anna insp. Her oppe i nord har di ikke noe sælig peiling på motorer, har en kompis som har en 318is, som han satte i en M3 motor.. gikk rett gjennom eu kontroll.. blir kansje litt dyrere forsikring med 20v, betaler 6500,- med full kasko på Caben nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersholm Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Men noen som vet om det går an å åpne taket manuelt ? Nå ligger taket nede og jeg vil gjerne ha det på igjen. Men får ikke knappen som styrer det til å virke ?!? hei. ja det er mulig og åpne og lukke cabèn manuelt jeg har gjort det i snart et år. jeg har nemlig samme problem som deg med at den knappen ved døra ikke virker. Hvis du finner ut hvordan det kan fikses så blir jeg veldig fornøyd..:) For og åpne cabn manuelt trenger du en unbrako ca 6mm. På siden der cabn er festet er det to klaffer som kan åpnes,åpne de så ser du hvor unbrakoen skal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isdal Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Problemer med sikringer og spess. tåkelysa på disse bilene er jordingen, jordingsledningen går inn på godset på lykta å går fra gods til lyspera. På kontakten til gods blir det som regel en el irr. Skru ut lykta å puss over med sandpapir... Siter Audi Cabriolet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.