Mr. SQ Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Vi har et meget bra komponetsett fra Xetec ved navn Prestige P-6 som selges svært gunstig. Elementene i settet bygger på noe av det beste fra den velrennomerte høyttalerprodusenten Scan Speak, og kan således sammenliknes med samme elementene du finner i toppserien til både Alpine (F-1 serien) og Genesis. Settet har en veiledende pris på 13990,- Dette settet selger kvitter vi oss med til den som kommer med en fornuftig bud. Med fornuftig menes over 5000kr. Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Noen mulighet for å kjøpe litt seperate deler? eller selges alt komplett? Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Noen mulighet for å kjøpe litt seperate deler? eller selges alt komplett? Dette er et komplett komponentsett, og selges kun som det. Prisen er helt vanvittig for dette settet. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2006 bump Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Er det settet solgt Glenn.......... Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg