Mosling Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Selger splitter ny M3 CSL look bagasjeluke til E46 Coupè. (kan skaffe til 4-dørs) Luken er laget av FRP (Fiberglass Reinforced Plastic) og er av høy kvalitet. Passformen utvendig er topp, men innvendig (lås,tåkelykter osv) vet jeg ikke siden jeg ikke har kommet så langt i monteringen på min egen. Selges 5500,- Inkl frakt. Venligst pm om det er noe dere lurer på :) Siter 91' 300TE 87' 190E 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Selger splitter ny M3 CSL look bagasjeluke til E46 Coupè. (kan skaffe til 4-dørs) Luken er laget av FRP (Fiberglass Reinforced Plastic) og er av høy kvalitet. Passformen utvendig er topp, men innvendig (lås,tåkelykter osv) vet jeg ikke siden jeg ikke har kommet så langt i monteringen på min egen. Selges 5500,- Inkl frakt. Venligst pm om det er noe dere lurer på :) Bilde? - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosling Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Bilde? - Henrik Ja har det vettu men serveren min datt ned igår, hvis du gir meg en mail adresse kan jeg maile en del bilder ;) Siter 91' 300TE 87' 190E 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet November 19, 2006 Rapporter Share Skrevet November 19, 2006 Selger splitter ny M3 CSL look bagasjeluke til E46 Coupè. (kan skaffe til 4-dørs) Luken er laget av FRP (Fiberglass Reinforced Plastic) og er av høy kvalitet. Passformen utvendig er topp, men innvendig (lås,tåkelykter osv) vet jeg ikke siden jeg ikke har kommet så langt i monteringen på min egen. Selges 5500,- Inkl frakt. Venligst pm om det er noe dere lurer på :) Har du solgt den?? Har funnet i tyskland også, men blir muligens litt dyrere Er dette en orginal bakluke..?? Siter SILVIA S15 Drift/lek 02 MITZU EVO 6 TME (x)02 BMW M3 SMG II (x)04 Dodge SRT-10 (x)04 Ford Lightning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg