Snowx Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Selger nå sprutet mitt også separat om noen er int i det! Det er en Microtech LT8s nyere version med håndkontroller for mulighet til å lagre opptil 4 forskjellige map`s. Ledningsnett til 13b turbo kan følge med om det er int mot noe tillegg i pris. Sprut + håndkontroller går for 6000kr i god stand. Er for øyeblikket montert på bilen og fungerer utmerket. Ta kontakt om det er int. MVH Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staxx Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 mye mangler for at det skal kunne settes på en annen motor (bmw m20b25) ? sirka pris med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 For å sette den på en bmw mangler det bare å gjøre om litt på ledningsnettet. Nå sitter det på antagligvis litt feil kontakter til dysene og diverse sensorer. Er du sånn passe til å fikle med ledningsnett og sånt er det en smal sak. Jeg får nok ikke modifisert det for det siden jeg ikke har tilgang til en slik motor montert i bil så prisen er 6000,- Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staxx Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 hvor i akershus bor du ? kansje jeg kunne kommi å titta på åssen det ser ut osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Gjerdrum. Ring meg på 99460207 når det kan være int. Er bare komme å se! Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Bump! 5000kr! Dette er billig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hei kan du skaffe kontakter og sånnt til sprutet jeg har også en bmw m20b25 motor.eller kan man bruke de som sitter på org nettet:) Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Passer håndkontroller til LT10? Evt selge denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Per Christian: Jeg kan ikke love deg at du får brukt alle sensorene og kontaktene du har på din bil. Men la meg høre med microtech så skal jeg svare deg bedre i løpet av uka! Jeg kan ikke selge håndkontrollern separat da denne er den eneste muligheten jeg har for å mappe sprutet atm... Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Flott:) Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Må vel ha LT12 spruten for å bruke på 6`er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Ja det stemmer. My bad... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg