Lassjus Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hei. KJører rundt i min nye golf I uten stereo. Så, tenkte at jeg skulle kjøpe en spiller og installere den i bilen. Lettere sagt enn gjort. Jeg vet ikke hvilke ledninger som skal hvor. Har klart å få spilleren til å lyse røde blink, bak panelet. Noen som har vært borti dette før? Ledningspizz i bilen. Ledningene fra spilleren. Min fortvilelse over at jeg ikke får det til. Lassjus Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Den sorte bak på spilleren skal på den brune i bilen. Den gule og den røde bak spilleren skal på den røde i bilen. Resten av ledningene i bilen er høytalere, de skal på det andre stikket i spilleren, (Hvit, grå, lilla, og grønn) Er hvertfall de fargene de bruker å ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Takk for kommentar, men dessverre funka det ikke. Den blinket enda, men ingen reaksjon når jeg skrudde på spilleren. Hmm. Noen andre tips? Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Stapp i antenna, mulig spilleren trenger antenne-jord.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Ok. Virket ikke enda, men har jeg gjort riktig? Jeg koblet den blå ledningen fra spilleren(Den står det El-antenna på) Mot den grå, blåstripede, ledningen i bilen. Det er den som er buntet sammen med strømkabelen. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Repeterer: Fra spilleren tvinner du sammen den gule og røde og kobler sammen med den røde som stikker ut av dashen.. Den sorte fra spilleren kobler du sammen med den brune.. Den blå og grå fra dashen kobler du ikke til noe med mindre du vet hva den er til... Resten i dashen er til høyttalere og skal kobles sammen med høyttalerutgangene på spilleren din.. Koble til antenne kabelen.. At den røde lampen blinker indikerer jo at du har strøm inn, da dette er "tyverisikringen" som viser at displayet er fjernet. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Ok. Virket ikke enda, men har jeg gjort riktig? Jeg koblet den blå ledningen fra spilleren(Den står det El-antenna på) Mot den grå, blåstripede, ledningen i bilen. Det er den som er buntet sammen med strømkabelen. Har du kobblet til/ jordet selve spilleren, metallet på spilleren? det må gjøres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Fikk fisket frem antenneledningen som hadde lagt seg langt nedi der. Koblet sammen rød og gul mot rød, sort mot brun, og prøvde spilleren. Funka ikke enda. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Beklager at jeg er så grønn, men hvordan går jeg frem når jeg skal jorde selve spilleren? Lassjus Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Fikk fisket frem antenneledningen som hadde lagt seg langt nedi der. Koblet sammen rød og gul mot rød, sort mot brun, og prøvde spilleren. Funka ikke enda. "Chassie" til spilleren må jordes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Er det en egen jorde-ledning i chassie til spilleren? Og denne skal jordes mot den grå-blå kabelen? Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Er det en egen jorde-ledning i chassie til spilleren? Og denne skal jordes mot den grå-blå kabelen? Det er en "flik" eller det er vel mange fliker, som du kan sette en kabelsko på, åså har du kabelskoen på en ledning som går til jord, Det var ihvertfall det jeg jorde på min spiller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Eg har ikkje trusar på kan nokon hjølpe meg Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Oktober 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hm.. Høres ut som noe jeg kan klare.. skal prøve etter jeg har sett ferdig denne filmen. Sorry for forrige kommentar. Ikke meg. Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 Hm.. Høres ut som noe jeg kan klare.. skal prøve etter jeg har sett ferdig denne filmen. Sorry for forrige kommentar. Ikke meg. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg