heineoen Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Hei! Har lyst på slike øyelokk som denne Neon'en har.. Noen som vet hvor dette selges? takk... :) Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolgnes Skrevet Oktober 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2006 ser ut som teip/folie fra mitt ståsted, og jeg synes øyelokk er grisestygt... iallefall på denne bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 sats på nye lykter du.. er ikke så sinnsykt dyrt men endrer bilen mye mer enn teipa øyelokk + det er lovlig å bytte lykter så lenge de nye er godkjent.. øyelok er mer tvilsomt siden det hindrer lyset. har hørt om folk som måtte fjerne det Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hehe!, joa!... Da har jeg lyst på slike forntlykter... DEPO Projector Headlights Noen som vet hvor jeg kan få tak i dem billigst mulig? :) (Btw. la merke til at brukeren XVIXVI her på forumet har slike lykter på sin Neon ;)) Siter HeInE's BlackMafia HeInE's Neon -> Til salgs! <- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XVIXVI Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Jeg har slike lykter ja Kjøpte dem på modern performance, det koster litt i frakt, men det er verdt det. Husker ikke i farten hvor mye jeg betalte, men det var mye billigere enn nye originale frontlykter kjøpt i norge. Prøv å ring dem, de vet ca hva de koster for frakt, å om de har inne på lager. Ganske greit å handle med dem, har selv kjøpt noen deler der, reiser over til statene i morgen for å hente siste investeringen min fra modern performance. Har du mer du lurer på angående bestilling fra modern performance, så bare send en PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Det er bare teip de øye lokka!! Bilen er råere uten øye lokk!! Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg