Kid-A Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Bilen kan du lese om i Bilsport som kommer denne uka Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by Kid-A Bilen kan du lese om i Bilsport som kommer denne uka Er det den Civic'n fra Skien? Veldig like flammer hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 fet :cool: men...neon.. Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by kinx Er det den Civic'n fra Skien? Veldig like flammer hvertfall.. Nei det er den andre Civic'n fra Skien med veldig like flammer - eller... ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by Kid-A Nei det er den andre Civic'n fra Skien med veldig like flammer - eller... ;) da er det jo isåfall en skikkelig raser-bil vi har med å gjøre :p du vet motorspecs på den?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Den så jeg for nøyaktig to uker siden i Larvik.. Tøff bil. Hva slags motor er det i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Hvis jeg ikke tar veldig feil er det 1.6L med 110hk i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Hvis det er den i Skien har han fått satt inn 4 Recaro seter i den nå (For de som lurer vil det si 2 foran og 2 bak ;-).. Ganske fett.. Men tror ikke det er no voldsom maskin i den.. Men men, gutten har sikkert planer... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by kinx da er det jo isåfall en skikkelig raser-bil vi har med å gjøre :p du vet motorspecs på den?:p Yep! Men poenget med tråden var å høre hva deres synes om bildet, fotografisk sett. Reaksjonene er nemlig høyst delte på fotoforumet jeg bruker... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 jeg synes bildet er helt ubrukelig! seriøst, Mye bedre når bilen står stille og alt det andre går fort.. det der ser jo helt fjernt ut! :eek: det mente jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by Kid-A Yep! Men poenget med tråden var å høre hva deres synes om bildet, fotografisk sett. Reaksjonene er nemlig høyst delte på fotoforumet jeg bruker... Hmmm, mangler et punkt å henge blikket på, blikket blir dratt i flere retninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Syns bildet er kult. Men liker ikke neon lyste under... Syns det ødlegger bildet litt. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Øh.. svimmel jo.. men kult med neon da!! Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 sinnsykt fett bilde. kan ikke du holde et lite kurs? jeg har lyst til å bli en like god fotograf som deg. prøvde meg litt på Italiensk dag, men jeg slettet alle de jeg prøvde å få til å bli litt "spesielle." Vinkelen har vel mye å si? med tanke på refleksjoner osv i lakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 20, 2003 Rapporter Share Skrevet August 20, 2003 Originally posted by Kid-A Yep! Men poenget med tråden var å høre hva deres synes om bildet, fotografisk sett. Reaksjonene er nemlig høyst delte på fotoforumet jeg bruker... Vinkel etc. er helt ok, fartseffekten gjør seg også, men bildet blir nok litt for uklart for min del, men det spørs om det skal vises en plass sammen med flere klarere bilder. Men hvis det er kun dette som skal brukes en plass viser det for lite av hvordan bilen ser ut.. Sånn, en kommentar, som du spurte dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg