Gå til innhold

Soundstream frontsett.

Ranger emnet


seini

Anbefalte innlegg

Noen: Bormaler? Forklarer du det? :)

borrmal.tror jeg bare skrev det litt retardert.

 

Fks en papp eller tresak som er like stor som hullet du trenger til elementet.

Gjør det vesentlig lettere å merke hva som må bort.

 

Jeg husker fortsatt den geniale borrmalen som fulgte med cerwin vega's xl serie,laget i papp\tre og like stor som elementet.(samme farge og alt)

(kunne derfor brukes hvis man skulle la suben spille inn et hull som egentlig var for lite, eller hvis man trengte et avstandstykke for å bygge ut høyttaleren for å få mer klaring bak.

 

Hvorfor ss ikke klarer å legge ved det på suber til 4,5k eller frontsett til 4k er langt utover min fatteevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde kanskje vært greit på iallefall mellomtonen hvis det er kritisk med plass i døra.. Får alltids jalla noe uansett:) På subben kan man jo egentlig bare sjekke målene på den før man bygger/kjøper kasse men! Synes heller det var mer negativt det du sa om diskanten:) jaja greit man er tonedøv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

apropos plass i dørene, jeg sendte en mail til soundstream om kassemål\volum til rf-60c settet.

svar:HELLO; WE DO NOT HAVE ENCLOSURE SPECS FOR THE RF60C. THANK YOU

 

jeg vet det er småanalt å gnage om det, men jeg skal bygge kasser uansett så kassemål kunne jo vært interessant.

Å treffe sånn passe mtp. lukket\bassref. (og tuningfrekvens) hadde jo vært artig.

noen som har forslag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

apropos plass i dørene, jeg sendte en mail til soundstream om kassemål\volum til rf-60c settet.

svar:HELLO; WE DO NOT HAVE ENCLOSURE SPECS FOR THE RF60C. THANK YOU

 

jeg vet det er småanalt å gnage om det, men jeg skal bygge kasser uansett så kassemål kunne jo vært interessant.

Å treffe sånn passe mtp. lukket\bassref. (og tuningfrekvens) hadde jo vært artig.

noen som har forslag ?

 

 

hva med å spørre den norske importøren...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ikke settet av Lars.

Synes det blir litt ille å importere komp.settet å så spørre den norske importøren om service etterpå.

Er mao ikke _helt_ skamløs.lol

 

Regner med at de har laget settet så det kan brukes i de fleste dører og hattehyller, så jeg tror det blir ca 10-15 liter lukket kasse.

Blir det total bom er plan b hullsag og bassrefleksrør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår