Figgi Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 har en kompis av meg som har kjøpt samme sub som meg. Pioneer the pump, spillt inn i 350 timer, men han sliter med ulyd når han gir på. har ikke hørt den selv. han sier at den "slurrer, eller skurrer" hørte ikke helt hva han sa over telefonen i dag. håper noen kan hjelpe oss ut her. takk for hjelpen MvH Fredrik Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Hvem spiller inn en sub i 350 timer...? Men den er brukt i 350 timer med andre ord? :D Kan være mye rart uansett. - Feil på element - Lekkasje - Forvrengning som følge av gain på max - Noe annet som er løst... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 joda, brukt i 350 timer sikkert:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 sprengt Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Kompis prøvespilte en sånn på Expert, den døde tvert.. Ok lyd på lave volum men de tåler rett og slett ikke litt morro :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 jeg har samme sub MR2Nytern, jeg spiller max nesten hele tiden. utrolig go'lyd i den. har ikke gitt opp på meg enda:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg