haukhe Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Ingen som har litt bilder av bilene deres :D ? Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Min 95 mod... Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Min 95 mod... Skal du gjøre noe mer med den ell? Fanger bak? :D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokatommy Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Har montert sideskjørt og hekkskjørt etter bildet ble tatt, og senket den 3cm til ;) men de nye bildene ligger på en død pc :( Siter http://www.200sx-ogn.org/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Har montert sideskjørt og hekkskjørt etter bildet ble tatt, og senket den 3cm til ;) men de nye bildene ligger på en død pc :( Blæh :( Men da er det jo bare å stikke ut å ta noen bilder ;) Syns det altså! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Ca sånn ser min ut for tiden Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Ca sånn ser min ut for tiden Kjørte du på Rudskogen på Gatebil- treffet? Fet farge btw!:) :D Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Her er da bilde av min bil, sånn som svinball har jeg også bygget om til Silvia S13 front. Er vel bare våre to biler i Norge som er bygget om? Min håper jeg å være ferdig med neste sommer, bilde er tatt når alt av deler bare var montert for en liten prøvetur Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rastaman Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Slik ser min ut nå før jeg parkerer den for vinter, så får vi se etter dt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Du liker disse samletrådene du haukhe :D Fine biler folkens! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Du liker disse samletrådene du haukhe :DFine biler folkens! Gjør det ass :D Men gjør det til merker (modeller) jeg liker ;) Er jo morro å se hva folk har gjort med dem :D istede for å lete igjennom alle trådene som er... hehe ! (og det er MANGE!) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Jepp... Tok du bilde? Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Om jeg har tatt bilde av bilen din? Trodde jeg hadde gjort det, men tok feil :( Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBJ Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 her en min bil,hentet den i scottland helgen som var.. Gleder meg til sommer`n jeg!! [/img] [/img] Siter Nissan silvia S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 her en min bil,hentet den i scottland helgen som var.. Gleder meg til sommer`n jeg!![/img] Detta så rått ut :D Du blir vel å se på banen til våren/ sommeren da ? :D! gromt! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg