Hifonic Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Hehe :) Kunne trengt litt demping her og der ja.. Noen som vil sponse? ;) HAHA Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Hvilken DD subwoofer er det du har Hifonic ? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Er nok en 9515 som blir kilt på magen med alt for lite effekt Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 kan du huske hvilken modell du har, altså "bokstaven" på den? jeg har glemt hva min heter:P hehe kule filmer:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 kan du huske hvilken modell du har, altså "bokstaven" på den? jeg har glemt hva min heter:P hehe kule filmer:) Fikk oppgitt at det skulle være en d, men er egentlig litt usikker på om det stemmer. Vi har jo tvillingsubber da :D Skilt ved puberten kan man vel si ;) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 hehe:) kan jo kanskje spør på soundpressure forumet, der vet de ALT sånt. vet du om den tåler like mye som de nye og hvor gammel den egentlig er? de er hvertfalt godt voksene nå!:) Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Har sett mange liknende tråder der, men de komemr egentlig aldri frem til noe.. Virker som de har brukt denne motoren litt her og der. Og d-modellen kom visst også i forskjellige utgaver :) Skal nok tåle omtrent like mye som de nye ja, er jo noen som sverger til de eldre med tripplemagnetene. De nye ser faktisk ikke like kraftige ut som disse :D Eneste som kan være at våre ikke har like avasert avkjøing av magneten som de nyere. Men tror ikke forskjellene er store.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg