Tussi Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 + at du kan kjøpr deg KN filtter så blir det fin lyd i bilen din :) om det er styling side du skal ha så kan jeg fine noen til deg om du er intrisert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 det hadde vært bra :D Okey, ja..tenkte på noe som går helt fra motor og ut..skal det gjøres no skal det gjøres skikkelig! hehe :P Men får se hva det blir til..! kanskje en potte og KN filter nå gjennom vinter så litt mer utover :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 det hadde vært bra :DOkey, ja..tenkte på noe som går helt fra motor og ut..skal det gjøres no skal det gjøres skikkelig! hehe :P Men får se hva det blir til..! kanskje en potte og KN filter nå gjennom vinter så litt mer utover :) flått det er bare å stå på:) har du noen bilde av bilen din eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 skal se å få tatt noen i morra eller i overimorgen :) helt orginal akkurat nå da ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 skal se å få tatt noen i morra eller i overimorgen :)helt orginal akkurat nå da ;P det spiller ingen rolle du:) bilde er alltid fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Her er skjønnheten :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Helt grei bil, første av "styling" jeg skal gjøre er å lakke den helt ned, så senke den samtidlig som jeg setter på noen fete 19" :) men nå nærmer vinteren seg så tror det får vente :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 dete her har jeg troa på;) det er bare å stå på ganske fin bil du har allefal:) dem kan blir fine med senkesett å falger:) det er bare å stå på:) skal føle med på hva du gjør :) stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 hehe..skal nok lage en egen tråd om dette når jeg kommer i gang! i vinter blir det anlegg som skal mekkes på ;) får vel lage den tråden når jeg starter med det egentlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 er det noen som selger sportsseter som passer til denne bilen? og i så fall, fins det beige farge som interiøret mitt eller må jeg nesten sette inn noen svarte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy325 Skrevet Oktober 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 Start med å skifte til klare blinkerse ;) Grattis med ny bil da ;) Siter --------------------------------------------------- BMW 525 24V E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2006 hehe, skal det ;) takk..digg med ny bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg