Audi_s3 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 jeg lurer på om det blir kult å lakke bakfanger n min helt blå, det vil si at jeg lakker det som er grått nå i samme farge som bilen.. noen her som har sett det før eller mener dere at den skal være grå? sånn som orginal s3 har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Jeg mener den skal være grå... Samme som sidelister, og gitterdelen av frontfangeren. Det blir en avbrytning/kontrast, og er detaljer som sier at det er en S3 - og ikke en bola 1,8T. Men nå er jo jeg tilhenger av orginalitet med små (clean'e) modifikasjoner... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 ja du sier noe der, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg