Tussi Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 hey.. har en vectra som står å ruster i hjel:( å jeg kunne tenkt meg å lagga en banne bil av den med bakhjulstrekk.. går det and?? va trenger jeg å gjøre de?? eller sete på styling på den å bruke den som gatebil..?? det er en 2,0i 8v 1990 som skal bygges om til 16v turbo hjelp hjelp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 må ha 4X4 karosseri for å ha litt sjangs for å bygge rwd.. det går men lykke til! viss den rusta sånn ville eg berre ha brukt den opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 hmm.. om jeg star en opel omega bakkstiling går det da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 må vel ta dela frå vectra å calibra.. må byte golvet++ for at det skal bli mulig viss du ikkje har 4X4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 har ikke 4X4 nei det suger:( faen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg