Qvarren Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Hehe, ja det gjor du jo.. Hvilke hjul som skal på 940en nå då? Etter piggdekkene, altså.. Hmm, må skaffe meg noe nytt hvertfall. Prøve å finne meg noen nye felger, men blir ikkje Super DTM, Eiker eller JP hvertfall. Får se hva det blir til utpå våren. Må ha meg noe som ikkje så mange har. Blir jo addon styling på bilen til våren så må ha noe som ikkje blir så veldig langt fra volvofelger tror eg.. Er mye 17-18" volvofelger nå for tiden... Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Må komme med en liten oppdatering. Har fjerna lykteviskere og lakkert inni holderen te reflektor:) såg good ut:) Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lothen Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Ojojoj... Blei bra nå Jørgen:) Komme te å se knasken ut itte hvert denna. tar ikkje lange tiden med denne bilen fra å være oginal til å se max fete ut... Siter Samme hva du sier, så har du ræva bak :) - 1987 740 Turbo Intercooler - 1983 760 GLE 16Valve - 1989 760 GLE (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Ser veldig bra ut denne bilen ja...du burde vel lakkert svart inni med park/blink lysa også? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg