passat kara Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 :drive2 En kompis har en del problemer med bilen sin og vi lurte på noen gode tips. Bremsene har vært rar rare lenge, pedalen måtte helt i gulvet før det ble no virkning, i dag når han skulle til skolen gikk pedalen i bånn uten noen antydning til bremsing. det var også tomt for bremseveske. Jeg tenker at det kan være noe sånn som sprekk i en bremseslange og at vi sjekker slanger, bytter eventuelt morkne, fyller på ny veske og lufter anlegget. Er det noen som har vært borti lignende før og har noen tips og komme med? Det har også vært en del feil med el systemet på denne bilen, feks bremselys, målte på sikring i sikrings boksen men den sitter vel før brytern på bremsepedalen, så er vel bare å finne brytern og ohme denne.. håper på noen gode tips angående bremsene, bilen skal på eu godkjenning snart og det ser IKKE lyst ut.. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 ingen som har noen gode forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 el anlegget på e30 bruker å kødde litt. Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 el anlegget på e30 bruker å kødde litt. fiksa bremsene nå.. bare lufta foran og bak.. kom bra trykk på 3 hjul siste var dårig trykk, vet ikke hvorfor. at el anlegget er drålig har jeg skjønt.. må nok gå over det en dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 bremselys brytern sitter den litt oppi ved pedalene, under rattet der altså.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Yepp, det gjør den... på bremsepedalen:) den midterste.. hehe Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Yepp, det gjør den... på bremsepedalen:) den midterste.. hehe hehe kranglefant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Yepp, det gjør den... på bremsepedalen:) den midterste.. hehe ååå faen, er det det jeg har gjort feil.... hehe Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 ja dær ser dere... tror dere må kjøpe dere haynes bok.. muhahaha Siter BMW E30 VW 1965 boble Hilux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gitarsan Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 apropo haynes boka. den om e-34, gjelder den 24v utgaven også? står ikke spesifikk på utsiden, ihvertfall ikke på de jeg har sett på på Thorshov. Siter "The only workout your getting is stretching the truth and jumping too conclusion" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 greit det var luft i systemet men vis beholderen var tom er det klart en lekasje en plass... siden det er en 320i så ville jeg sjekke bremsesylindrene bak. mest sannsynlig de som lekker. en bremsevæskebeholder blir ikke bare tom uten videre.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 greit det var luft i systemet men vis beholderen var tom er det klart en lekasje en plass... siden det er en 320i så ville jeg sjekke bremsesylindrene bak. mest sannsynlig de som lekker. en bremsevæskebeholder blir ikke bare tom uten videre.... nei jeg vet, tru det er noe galt med bremsenebak uansett.. er mye feil med den bilen der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg