SunnyGTI-R Skrevet August 16, 2003 Rapporter Share Skrevet August 16, 2003 Ikke min men en kamerats. Bilen er meget godt holdt, kmstd er ca 106000, helt orginal motor. Fyren som eier den er hyperpatentelig og den har ikke fått juling den tiden han har hatt den (ca1,5år). Selges grunnet familieforøkelse. Prisant 139.000.- Kontakt Svenn Runar på 90098991 for mer info. Knipset noen bilder av den, men de var vist for store...:mad: Send meg PM med mailadresse så kan jeg maile de over... Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTI-R Skrevet August 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2003 Jepp her er endelig et bilde... Mer kan mailes Siter Whoops, there goes another gearbox... Nissan Sunny GTI-R Nissan Primera 4WD Nissan King Cab 4WD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg