cokeloop Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Har en Volvo 240 jeg vurderer å selge. Motoren starter og går, ikke hatt noen problemer med den det året jeg har eid den. ca.350 000km B230K forgassermotor på 116Hk T-red bodtkit fra plast&son (men liten skade på fangeren foran) Nye bremser august 2005 Eu-godkjent med 0 feil september 2005. Nye dynamobørster Desember 2005 Oljeskift, nye plugger, olje- og bensinfilter Juli 2006 Så og si 100% Rustfri Skinntrekk på alle setene Senket 40/40, godkjent i vognkortet Årsavgift betalt, ingen heftelser Nokia Hakkapelita piggdekk, kjørt 1 sessong CD-Spiller m/ hatthyllehøytalere og gammel forsterker kan følge med Phoenix 100+ 15" sommerfelger kan også følge med Ypperlig vinterbil, med varmeapperat som faktisk fungerer! Ellers er det noe småplukk: Tåkelysene fungerer ikke lengre, lett å fikse. Vindu på høyreside framme er det noe tull med. Girkassa er kan være litt ekkel noen ganger, stanga er litt løs selv om den er i gir. Har enda ikke bestemt meg helt om jeg skal selge, men har egentlig lyst på noe annet enn Volvo.. :) Men hvis jeg skal selge, kunne jeg vel tenkt meg 14-15000,- for den, kjøpte den i september ifjor for 20000,-.. Sierra, Golf eller annen billig vinterbil + mellomlegg kan vurderes, samt pris selvfølgelig diskuteres.. Ligger noen gamle bilder fra febuar her: http://www.home.no/cokeloop/240nye/ Skal prøve å få fiksa nyere bilder av den iløpet av dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Er ute etter en ny bil, noe billig til den prisen. Ikke noe tull med motor? Kan du garanter at den er 100% rust fri? Er blitt skeptisk til at folk sier at den er rustfri, selger sa det når jeg kjøpte den jeg har nå og det viser seg at den ruster ut under. Hvor i Stjørdal bor du? Holder til i Trondheim, kun tenke meg å sett litt på den til uke som kommer om jeg får tid til det. Edit: Har ikke nett for tiden, så det kan hende du får svar over helge isåfall. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 nei, aldri hatt noe tull med motoren, forutenom da det bare var stubber igjen av dynamobørstene ett år siden, skifta dem på dagen og alt var bra igjen! Forrige eier var volvo entusiast deluxe, tok bra vare på bilen, han hadde kun funnet en rustflekk et par år tilbake, og fikset det med en gang.. så ingen fare :) litt dårlig oppdatert her, bor på hundhamaren nå, 10 min uttafor byen.. ;) men flytter til meråker snart, hjem til foreldrene mine, ble arbeidsledig et par uker siden :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godmest Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hei, eg har ein god dele bil til deg viss du er interessert, samme motor som deg (190km), meste nye bremser litt div til. Litt langt å frakkte kanskje men. Interesert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 Glemte å nevne,har "Hi-jackers" på bakdemperne, dvs en kompressor i motorrommet som aktiveres fra coupèen så man kan pumpe luft i bakdemperne for å stive av bilen enda mere :) godmest: hvem snakker du til?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 du må da ikke selge 240 din robert:P Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Oktober 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 jo, er lei 240 no.. vil ha nåkka anna for en gangs skyld.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Desibel- Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 det går ikke ann å bli lei av 240..kjøp dæ 740 tic da?? Siter -No Drift,No Fun- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 er det en bil jeg ihvertfall ikke skal ha, så er det 740tic.. men ikke ødelegg tråden her da, med mindre du har lyst å kjøpe bilen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1269501 fått bud på 13k uten felgene, fredag går bilen hvis ingen andre er int.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg