turboflash Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hei er det noen her inne som vet om komplett foringssett til bakenden på 93mod rx7. Jeg har prøvd å få tak i dette, men det viser seg ikke å være lett. Hilsen Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Hei er det noen her inne som vet om komplett foringssett til bakenden på 93mod rx7.Jeg har prøvd å få tak i dette, men det viser seg ikke å være lett. Hilsen Pål Spørs hva du definerer som komplett. Endel av "foringene" er uniballs på FD'en, og det vil være nedtur å sette inn foringer istedenfor. Foringer til resten finner du f.eks. her: http://www.superpro.com.au/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hei jeg kan nok skaffe de forings delene du trenger. Du trenger alt i bakstillinga? Jan-Tore Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg