Gå til innhold

Bilde av din golf 2, damen og deg selv :D

Ranger emnet


Skillz2k

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

spørr om tips angående din golf å få anmerkninger om ditt utseende...jeeey...

 

Var vel ikke akkurat seriøst ment.. men det var litt klønete oppbygget setning, det må du nesten innrømme selv... :D

 

Men det er bra alle slenger ut bilder av seg selv og golfene sine.. mange jeg ikke har sett på forumet før.

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt humor har aldri skadet noen:)

 

Finfin tråd forøvrig. Bare at alle er ikke like ivrige på å slenge ut bilder, og dette er jo litt synd. Uansett, tråden vokser sakte, men sikkert. Moro og se bilene, damene og folka som bruker de to førstnevnte, som henger på forumet her:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke helt tråden angående tips ol.

 

Men jeg ville fått fangerne svarte igjen. Eventuelt hatt de svarte bare i den midterste delen, altså der blinkerne sitter. Om du skal ha 90-fangere så ville jeg hatt lakkert hvitt bare i midten (sånn det kom originalt), og satt på noen svarte skjermbuelister og dørlister. Eventuelt bare dørlistene. En GTi-takvinge i svart hadde gjort seg. Hvitt med svarte brytninger passer som fot i gummistøvel. Og selvfølgelig senk og felger. Pluss mye annet jeg ikke gidder og nevne.

 

Ser ikke bilen fra siden, men tips fikk du da:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke helt tråden angående tips ol.

 

Men jeg ville fått fangerne svarte igjen. Eventuelt hatt de svarte bare i den midterste delen, altså der blinkerne sitter. Om du skal ha 90-fangere så ville jeg hatt lakkert hvitt bare i midten (sånn det kom originalt), og satt på noen svarte skjermbuelister og dørlister. Eventuelt bare dørlistene. En GTi-takvinge i svart hadde gjort seg. Hvitt med svarte brytninger passer som fot i gummistøvel. Og selvfølgelig senk og felger. Pluss mye annet jeg ikke gidder og nevne.

 

Ser ikke bilen fra siden, men tips fikk du da:)

 

 

takk takk ^^ fiksa meg fanger bak, men sliter med forran:/ men det er mer passende i en annen tråd :P

vw golf II 1987 1,6 cl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

driv og inbille deg ting at nå reset..

det her er jo dama di.

 

AS_Ugly_Girl_3.jpg

og her er et fra en av hennes mange moped turer.

http://www.bayarearidersforum.com/forums/images/threads/000/090/785/1295988-stupid_girl.jpg

haha..........

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår