pug205cti Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei sveis godtfolk! Kan tenke meg å kjøpe komplett dashbord til 205 gti av den sorte typen. Mitt er grått og det ser jo UTROLIG stygt ut, så hvis noen har, PM me! :) Kunne også tenkt meg skinn interiøret til GTi om det er noen som har det liggende. Og diverse styling biter kan også være av interesse. Ah, what the heck! Samma "sensurert" ka dåkke har så bare skriv det inn her, skriv en mail eller en pm så ska dåkke få tebakemelding.. :boxing: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pug205cti Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Sorry.. feil plass.. Kan denne flyttes til Ønskes Kjøpt, kjære moderator? :shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 det kan du gjøre selv.. på trådverktøy øverst i tråden.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pug205cti Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Najs! :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har en 1,6 gti motor til en 205 som jeg ikke trenger.... Du skal få den hvis du henter den! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pug205cti Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Har nok motor desverre.. Dessuten er det litt langt å kjøre til Odal fra Haugesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pug205cti Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Bump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Har en 1,6 gti motor til en 205 som jeg ikke trenger.... Du skal få den hvis du henter den! hvis du har den enda kan jeg ta den jeg:roll: Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Den ligger og koser seg i låven ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 hedemark, stykke det, bilde? Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg