DynaCore Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hei Kjøpte akkurat en Audi 90 1990 mod. 2,3e quattro! Problemet er at den fusker. Når jeg starter den må jeg holde gassen helt inn, slik at den starter. Om jeg ruser opp til ca 2000 går det bra, men den går ujevnt på tomgang. Noen ganger ved kjøring virker det som om den kveles... Vet ikke hva det kan være jeg? Er det lambda på disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Har nå bytta bensinfilter.. Ble noe bedre, men ikke sånn som jeg mener det skal være.. Er det noen som vet om det skal være lambda på disse bilene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Er lambda på den ja. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 klassisk. dåli bensinpumpe, dåli vakuumslanga sjenerelt. envær dåli vakum gir fusking på dæm. har havarert 2 bensinhoder,så det er åsså muli.trykkregulator koster en H**** masse 4700 riksdaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Oki. For når jeg hadde den inn på eu, sa de at hullet der lamdaen skal stå, var blenda igjen med en bolt.. !?!?!?!?!?!? Sjekka dette selv og det stemte faktisk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg