Sæther Racing Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hvordan skal jeg gjøre det med vasking og polering av nylakkert bil. Hvilke produkter skal jeg bruke. Vil unødigt ha pusse riper i lakken. Høytrykk-Svampvask- Polering. er dette lov?hehe Lakket for ca. en uke siden, Stod i lakkboksen i 60 grader i et døgn.Lakkeren sa det var helt greit at jeg vasket den. Og kan jeg legge på noe på panseret så jeg ikke så fort får steinsprut? En slags hinne av noe?? takker for svar. mvh Christopher Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 skal gå å legge en folie over panseret/fronten. Hvor du får tak i, er jeg ikke sikker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kan du ikke bare ringe lakkereren å spørre da? Burde ikke denne egentlig gå under bilpleie forumet? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hvis du stikker innom Torshov, har de en film fra 3M, som kalles steinsprutfolie. Den koster ca 300,- og er til å legge på f.eks foran og bak hjulbuer o.l. der som man får steinsprut. Har ikke prøvd selv å legge den på panseret, men det er jo bare å prøve det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hvis du stikker innom Torshov, har de en film fra 3M, som kalles steinsprutfolie.Den koster ca 300,- og er til å legge på f.eks foran og bak hjulbuer o.l. der som man får steinsprut. Har ikke prøvd selv å legge den på panseret, men det er jo bare å prøve det! :) Takker skal sjekke ut dette. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hold oss oppdatert med resultat og bilde med den på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Svamp vasket den i dag. Med masse vann og en veldig god avspyling først. Tenkte jeg jeg skulle polere den i morgen med top cout layer. her er et bilde kosebamsen som du ville se. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg