PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Noen som har prøvd denne såkalte sote spray'en?? Ser dem har det fler steder.. Er det no bra? Og holder det seg, eller blir det borte/falma.? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Da tar du heller maling...funker det også... Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Tar sote film så lang tid?? å? Hmm.. Noen tips når jeg skal legga på? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 du kan jo ta en titt på hvordan kimojajaj gjorde det med 2'er golfen sin. Han forklarte det nokså bra synes jeg. Her ligger tråden om golfen hans. Lykke til med sotingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Ja.. Men, må jeg ta ut vinduene? Blir kansje jalla å ikke gjøre? Hva om jeg tar det på nederst så tar vindu litt ned og tar toppen av vindu? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Spray egner seg vell mest for soting av baklys ol. En kamerat brukte det på 200sx'en sin på bak lykta og det ble veldig bra. Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Du er jo ikke nødt til å ta ut vindua men da får du best resultat. Du kan bare rulle ned vinduet litt men må bare passe på at filmen ikke krøller seg når du ruller. Har gjort det selv og det funka helt fint det. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Jens Det var da faen til skrivefeil oppi her - vann og zalo mente jeg. Og kan skrive under på at sotespray egner seg godt til baklykter ;) Åssen bil er det du har a? Har jeg sett deg på jafs eller big bite? :) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Jau.. Skal ikke dele opp noe nei.. Prøver med vinduet på bilen først jeg tenker jeg, så får vi se.. Kjøper 43% over hele bilen. Blir bra.. Noen som har bilder av litt forskjellige %'er? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by Jens 43% er rimelig heftig? Hva er maximum soteprosent? En jeg kjenner ble stoppet denne uka, det var like før de gikk løs på sidevinduene hans for å fjerne sotefilmen selv :D Du har nok sett meg på Jafs ja, Candyman. Kjører en sinnssykt hissig Toyota ( svart ) med 90 ville sjiraffer... Åssen toyota? Og hvem ble stoppa? Stian med den lekkre 518?:) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Hvis du har tilgang på litt mer 'proffe' ting enn vann og zalo, så er aktivatorvæske veldig bra.. Har brukt dette selv, riktignok ikke på bil men på vinduene på taket på Kilden i Hillevåg i Stavanger :) Er mye bedre enn zalo og vann.. Fattern tok ikke ut vinduene når han sota på bilen sin, fikk nokså bra resultat.. Ble brukt 3m sotefilm til 300,- kvadratmeteren.. Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 43% er ikke så mørkt nei.. Hvis du ser på han kimoajajaja, så har han 24% eller no, og den er jo nesten svart.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Om du ikke klarer å sote sjøl så er det jo ikke så dyrt og få det profft gjort. Kjenner en som har en 350 pick up og han fikk det for halv pris fordi sotinga var litt herpa akkuratt på toppen av den ene ruta og det syntes ikke når vinduet var igjen en gang! Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by GalnemaX Hvis du har tilgang på litt mer 'proffe' ting enn vann og zalo, så er aktivatorvæske veldig bra.. Har brukt dette selv, riktignok ikke på bil men på vinduene på taket på Kilden i Hillevåg i Stavanger :) Er mye bedre enn zalo og vann.. Fattern tok ikke ut vinduene når han sota på bilen sin, fikk nokså bra resultat.. Ble brukt 3m sotefilm til 300,- kvadratmeteren.. 3m? hva vil det si? Hvor svart er den? Jeg vil bare ha sånn att det er litt sota. Ikke svart sota, men bare bare sånn att det blir mørkere vinduer Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by candyman Om du ikke klarer å sote sjøl så er det jo ikke så dyrt og få det profft gjort. Kjenner en som har en 350 pick up og han fikk det for halv pris fordi sotinga var litt herpa akkuratt på toppen av den ene ruta og det syntes ikke når vinduet var igjen en gang! Og han betalt hvor mye for x antall vinduer? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg