Gå til innhold

Sote spray

Ranger emnet

PrinsWilhem

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jens

Det var da faen til skrivefeil oppi her - vann og zalo mente jeg.

Og kan skrive under på at sotespray egner seg godt til baklykter ;)

Åssen bil er det du har a? Har jeg sett deg på jafs eller big bite? :)

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

43% er rimelig heftig? Hva er maximum soteprosent?

En jeg kjenner ble stoppet denne uka, det var like før de gikk løs på sidevinduene hans for å fjerne sotefilmen selv :D

Du har nok sett meg på Jafs ja, Candyman. Kjører en sinnssykt hissig Toyota ( svart ) med 90 ville sjiraffer...

Åssen toyota? Og hvem ble stoppa? Stian med den lekkre 518?:)

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tilgang på litt mer 'proffe' ting enn vann og zalo, så er aktivatorvæske veldig bra.. Har brukt dette selv, riktignok ikke på bil men på vinduene på taket på Kilden i Hillevåg i Stavanger :) Er mye bedre enn zalo og vann..

Fattern tok ikke ut vinduene når han sota på bilen sin, fikk nokså bra resultat.. Ble brukt 3m sotefilm til 300,- kvadratmeteren..

Ålgård Gatebilklubb

1970 VW Boble 1302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke klarer å sote sjøl så er det jo ikke så dyrt og få det profft gjort. Kjenner en som har en 350 pick up og han fikk det for halv pris fordi sotinga var litt herpa akkuratt på toppen av den ene ruta og det syntes ikke når vinduet var igjen en gang!

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GalnemaX

Hvis du har tilgang på litt mer 'proffe' ting enn vann og zalo, så er aktivatorvæske veldig bra.. Har brukt dette selv, riktignok ikke på bil men på vinduene på taket på Kilden i Hillevåg i Stavanger :) Er mye bedre enn zalo og vann..

Fattern tok ikke ut vinduene når han sota på bilen sin, fikk nokså bra resultat.. Ble brukt 3m sotefilm til 300,- kvadratmeteren..

3m? hva vil det si?

Hvor svart er den? Jeg vil bare ha sånn att det er litt sota. Ikke svart sota, men bare bare sånn att det blir mørkere vinduer

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Om du ikke klarer å sote sjøl så er det jo ikke så dyrt og få det profft gjort. Kjenner en som har en 350 pick up og han fikk det for halv pris fordi sotinga var litt herpa akkuratt på toppen av den ene ruta og det syntes ikke når vinduet var igjen en gang!

Og han betalt hvor mye for x antall vinduer?

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider