D-1 Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 en kompis av meg selger en ford sierra delebil.motoren er gåen,men resten av bilen er i forholdsvis god stand.den skal EU godkjennes neste år,og årsavgifta er betalt hvis bilen blir kjøpt i løpet av de neste 3 måneder på grunn av at skiltene ligger på oppbevaring hos biltilsynet. litt rust på hjulbuene bak.småbulker på høyre framskjerm. pris.2500-3000 kr For mere info,ring John thomas på nr 91715112 Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 og en kamerat av meg selger en sierra.. gått 170 000, motoren er i bra stand, men trenger litt fiks på karosseriet på høyre side! Ikke rust.. 87 mod Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by lazzario og en kamerat av meg selger en sierra.. gått 170 000, motoren er i bra stand, men trenger litt fiks på karosseriet på høyre side! Ikke rust.. 87 mod er bilen solgt og om ikke hvor bra stand er den i og hvor mye ska han ha?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 bilen er ikke solgt.. skal høre med han om pris :) Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bozzo Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 JA gjør det, og send meg en mail eller noe på det lazzario, hvis du gidder? SKulle hatt en ny bil, vraket den andre i dag.. :D Siter '95 Nissan 200sx S14 ----- x'85 Volvo 240 TIC :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg