svein Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Nå har jeg overhalt en bmw (motor) i løpet sommeren.. Skulle prøve bilen så hang det ene dekket fast (HB) .. løftet opp bilen bak og fant ut at jeg kunne vri dekket ca 3-4 mm hver vei.. Noen som har noen erfaringer med dette? Synes at det er litt rart at jeg kan bevege litt på dekket hvis caliperen har rustet fast.. Så jeg lurer på om det kan være noe inne i diff`en som har stivnet fast..? (kan foresten se at akselen mellom dekket og diffen beveger seg når jeg vrir dekket) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 For å spør på en annen måte.. Er det vanlig at dekket kan begvegs litt på når caliperen er rustet fast? Bilen har stått i ro i 2mnd Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Har den stått med håndbrekket på? I såfall kan det skje at bremsene setter seg. Det kan være et helvette å få opp igjen... Jeg hadde en Sierra dette skjedde på... Blei så lei til slutt at jeg ga full gass og bråslapp cluchen. Da løstnet det, men jeg måtte pent bytte alt av bremser bak... Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 du kan prøve å taue den ut derfra. men hver litt forsiktig.. slik at det løser enkelt.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Får prøve å taue det da.. Tenkte på å gi gass til det løsner men siden det er ca 5mm mellom vegen bak bilen og ca 30 cm mellom veggen foran bilen så blir det litt skumelt.. :D :D Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nettnett Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Jeg la en spade (uten skaft) som kjelke under hjulet før jeg tauet bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Jeg la en spade (uten skaft) som kjelke under hjulet før jeg tauet bilen Trolig verdenshistoriens mest betydelige bump... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Trolig verdenshistoriens mest betydelige bump... Neida, det er blitt bumpet en tråd fra 2002 også, uten noe særligt innhold i svaret! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg