Blast_off Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Hei lurer på hvordan campingfjærene fra biltema er. Er dette noe å satse på for å få stivere bil? Hvordan er kvaliteten sammenlignet med orginale fjærer. Noen som har prøvd disse fjærene som har noen tilbakemeldinger å komme med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaasin Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hei lurer på hvordan campingfjærene fra biltema er. Er dette noe å satse på for å få stivere bil? Hvordan er kvaliteten sammenlignet med orginale fjærer. Noen som har prøvd disse fjærene som har noen tilbakemeldinger å komme med? Eg har slike fjærer på bilen iSen min nå og de er litt stivere enn originale fjærer. Men eg har ikkje hatt dei så lenge enda. Eg trengte bare stivere fjærer for å få meir bakkeklaring når eg skal kjøre med mye øl i bilen. Den tåler litt mer vekt nå før den tar nedi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Oktober 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2006 blir jo hæva 4x4 i rævva da. Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg