asona_er_best Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 og litt slædding på de siste rundene mine dette var kun trening, pga jeg er kun 15, må være 16 for å kjøre løp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Nesten Breisladden på rudskogen det der da :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Nesten Breisladden på rudskogen det der da :) Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Nesten Breisladden på rudskogen det der da :) ikke akkurat..men når jeg kjørte den treningen der, hadde jeg ikke hatt mer enn ca 3 timer bak rattet..så syns ikke det var så værst egentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 ikke akkurat..men når jeg kjørte den treningen der, hadde jeg ikke hatt mer enn ca 3 timer bak rattet..så syns ikke det var så værst egentlig bra det da :) Sleeper: ja, satsa mormor,huset,bilen og mor på at jeg var morsom. det gikk visst kadundas Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg