kripus Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Sendte deg en pm med forklaring... Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 vet du noe mer enda eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Jeg må dessverre ha penger kan ikke bytte.. Skal ha større bil og derfor så ere pengen som er viktigst for meg nå..! Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ok... du får si ifra om du er interessert senere da vettu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Det skal jeg veit du =P Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg